dag 1 en dag 2 - Reisverslag uit Homestead, Verenigde Staten van boi en lien - WaarBenJij.nu dag 1 en dag 2 - Reisverslag uit Homestead, Verenigde Staten van boi en lien - WaarBenJij.nu

dag 1 en dag 2

Blijf op de hoogte en volg boi en lien

10 Mei 2016 | Verenigde Staten, Homestead

pffff na een lange maar comfortabele vlucht aangekomen in fort lauderdale.
auto ophalen en naar het hotel.
We doen het deze vakantie zonder tom tom maar lekker ouderwets met de kaart ??
boi reed en ik las de kaart en we reden in 1 keer goed ??
heerlijk opfrissen ,douchen en slapen wat waren we moe ....en hoe eerder we slapen hoe eerder de volgende dag begint!
en ja hoor hebben wij weer hebben we vakantie worden we om 06.00 wakker. ach ja wat doe je dan opstaan en maar ontbijten! heerlijke wafels en cereals.

vandaag dagje miami en wat was het warm 89 fahrenheit dus zo 27 graden en dat al om half 10 in de ochtend.
We hebben gewandeld over ocean drive, gewinkeld op Lincoln road, heerlijk wezen zonnen en zwemmen op miami beach en foto's gemaakt bij art deco district en daarna downtown miami in. Hier hebben we de bayside market bezocht,de haven en het basketbal stadion van miami heat.
1 ding is zeker! Wat een leuke stad!
Daarna op ze Amerikaans hamburgers gegeten bij danny's op onze weg naar homestead waar we de aankomende 2 nachten verblijven.
Voor we het wisten was de dag al weer om en nu gaan we ons maar vast voorbereiden op de dag van morgen everglades en key-west!!

• 11 Mei 2016 - 08:28

Nelleke:

Lieve Boi en Lien.
    Super leuk om al jullie belevenissen zo te volgen. Met de foto's erbij lijkt het
    wel of ik een beetje mee reis! Heel veel plezier en ik wacht op jullie volgende
    verslag. Geniet van deze bijzondere reis!!
    Liefs en dikke knuffel xx

• 11 Mei 2016 - 13:19

Mj:

Super leuk zo jullie reis te volgen!

Dikke knuffel van Milo en Lina en mij

• 11 Mei 2016 - 14:34

Jeanneke:

hee Boi en Lien, heel leuk om te lezen en te zien wat jullie allemaal doen en meemaken.Lekker genieten van deze bijzondere vakantie .liefs en groetjes x

• 11 Mei 2016 - 14:51

Gé:

dat klinkt al goed Lien

• 12 Mei 2016 - 15:09

Pim Kennis:

Ben je in Bayside naar Sharky's geweest?

• 17 Mei 2016 - 18:03

Vera En Evalien:

Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben ik mis jullie wel en Evalien ook maar jullie hebben het verdient omdat jullie er hard gewerkt er voor kusjes xxxxxxxxxxxxxx voor jullie allebij