van Morro bay naar los angeles en daarna las vegas - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van boi en lien - WaarBenJij.nu van Morro bay naar los angeles en daarna las vegas - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van boi en lien - WaarBenJij.nu

van Morro bay naar los angeles en daarna las vegas

Blijf op de hoogte en volg boi en lien

07 Juni 2016 | Verenigde Staten, San Francisco

deze ochtend rijden we vroeg aan naar Los Angeles.
Het is nog zo 3,5 uur rijden naar Los- Angeles.
We gaan onderweg waarschijnlijk nog wel een paar keer stoppen en willen daarom vroeg aanrijden. De tip die ons gegeven was kom voor 14.00 Los-Angeles binnen of anders pas laat in de avond met de verkeersdrukte.

We zijn dan ook netjes voor de middag in de stad en we rijden meteen naar Hollywood. The walk of fame gaan we bekijken!
het is best wel makkelijke te vinden parkeren onze auto en lopen eigenlijk gewoon rond ogen gericht op de sterren onder ons.
Er is daar ook genoeg te doen je kan winkelen op de foto met sterren eten of lekker op het terras gaan zitten.
Er liggen er echt ongelooflijk veel. Er word al meteen van alle kanten geroepen of we een tour willen. Dit besluiten we niet te doen en is ook echt niet nodig.
Nadat we de sterren bekeken hebben eten we wat en rijden we door naar het hollywood sign.
We rijden richting het Griffith Park. We hadden gelezen dat we vanaf hier een mooi uitzicht op het sign hebben en er zit ook een parkeerplaats bij.
Het is makkelijk te vinden en je hebt een geweldig uitzicht over de stad en het sign is ook goed te zien.
hierna gaan we lekker wat avond eten in Hollywood en rijden door naar Victorville omdat we morgen doorrijden naar Las- vegas.
Victorville ligt aan de goede kant van Los-Angeles om door te rijden naar Vegas.
In Victorville zelf is niet echt veel te doen en we besluiten een beetje op tijd naar bed te gaan nadat we weer zo 216 mijl (350 km) hebben gereden.
Deze ochtend rijden we naar Las- Vegas. We zien onderweg niet zo heel veel. Het is vooral erg warm kleine dorpjes en woestijn.
Hoe dichterbij we Las- vegas komen hoe meer casino's en gok hotels zien. We zijn dus op de goede weg!
En ja hoor opeens is het daar in de verte allemaal hoge gebouwen hotels hoop licht en vooral heel erg warm zo 40 graden.
We sliepen in het circus circus casino aan het einde van de strip bij de atmosphere tower.
Het is een gezinshotel met een eigen klein pretpark met achtbanen een kermis gedeelte en alles wat je nodig hebt! hier kunnen we ons wel vermaken!
Onze eerste reactie was dan ook wauww! Wat een stad! Precies wat je denkt en dat nog indrukwekkender.
We zetten de spullen in het hotel en gaan maar meteen een gokje wagen! Want ja wie niet waagt wie niet wint. Het motto is daar dan ook Think big or go home! Nou daar kunnen we ons wel in vinden :)
Een leuk extraatje zolang je gokt krijg je gratis drankjes! natuurlijk niet vergeten de serveerster een fooi te geven en we besluiten van ons welverdiende corona's te genieten!
Tegen de avond gaan we de strip verkennen! het is 1 lange straat volgens mij was het zo 7 km lang!
We hebben toch heel de avond en doen het dan ook te voet. het ene hotel is nog mooier dan de andere.
Bij het Bellgio aangekomen gaan we ook maar even genieten van de fontein show. het is een mooie watershow op steeds verschillende muziek.
Welk hotel je ook naar binnen gaat ze hebben allemaal een eigen winkelcentrum. En dan ook echt een groot winkelcentrum ongeveer even groot als Uden winkelcentrum. Van dure desigers tot H&M en Zara.
Ook om te eten zit je hier goed met restaurants uit alle landen.
Het gevoel van deze stad is dan ook niet te beschrijven. je moet er echt zelf tussen staan. het gevoel is echt groots in deze stad!

Hierna ook de weg weer terug wandelen. Onderweg nog een potje poule en nog maar een keer wat dollars in de automaat. helaas geen winst voor ons vandaag, maar we komen de laatste week van onze vakantie hier nog een paar dagen terug!